Outllok pro Android – přidat poštovní účet IMAP – Služba je teď offline

Vyřešeno1.92K zhlédnutíWMS
0

V telefonu jsem si nainstaloval Outllok pro Android. Následně dám přidat poštovní účet IMAP a nastavím parametry:

Příchozí pošta IMAP(S): imap-190002.m2.wedos.net

Odchozí pošta SMTP(S): smtp-190002.m2.wedos.net

Uživatelské jméno IMAP/SMTP: lubor.pekarsky@allgeo.eu

Heslo IMAP/SMTP:…………..

Port 993, šifrování SSL/TLS / Port 465, šifrování SSL/TLS tato nastavení Portů a šifrování nevím kde nastavit ???

Po potvrzení nastavení tlačítkem v pravém horním rohu, následně proběhne pokus o přihlášení a objeví se hláška: Služba je teď offline. Zkuste to znovu později. Pokud se to nezlepší, obraťte se na oddělení služeb zákazníkům. (701). Zkouším to již několik dnů a stále nic. Co s tím ????

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 10. 2020
0

Jsem laik a nerozumím tomu !!!

Porovnal jsem si všechna nastavení pro přidání účtu do telefonu s tím, jak to mám nastaveno na notebooku, kde se navíc nastavuje Port 993, šifrování SSL/TLS / Port 465, šifrování SSL/TLS. Tato nastavení portů a šifrování po mě telefon nepožaduje.

Vše je stejné a na notebooku mi pošta v outlooku funguje bez problémů. Na telefonu se stále objevuje hláška: Služba je teď offline. Zkuste to znovu později. Pokud se to ne zlepší, obraťte se na oddělení služeb zákazníkům. (701).

Co s tím ????

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 21. 9. 2020
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.