PRÁZDNÝ KOŠÍK

Vyřešeno433 zhlédnutíWebhostingprázdný košík
0

Na webhostingu sestka.eu nám běží web kvalitnikoupelna.cz s výprodejem zboží.

Když vložím zboží do košíku http://kvalitnikoupelna.cz/produkt/galerka-dreja/  se projevuje chyba – objeví se  hláška „Váš košík je prázdný.“

Na totožném webu (tam jsme výprodej odlaďovali) http://lachim.wpspravce.cz/produkt/galerka-dreja/ proběhne vše korektně.

Když jsem na webu http://kvalitnikoupelna.cz/ přihlášený (bez cache), tak to funguje dobře. Nicméně jakmile zkusím obj přes anonymní okno, tak je tam ta chyba prázdného košíku. Nejspíše se tedy jedná o cache problém.

Jakou položku a jak mám na hostingu sestka.eu  nastavit, aby vše běželo vpořádku?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
RM130195 39.56K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ano, je možné, že jde jen o nastavení webhostingu. Web porovnáváte na rozdílných serverech, které mohou mít jinou konfiguraci. Může jít jen o jinou verzi PHP, podívejte se, jakou verzi máte na původním webhostingu a jakou u nás. Zjistíte a změníte to v zákaznické administraci v detailu webhostingu, v levém menu Konfigurace PHP.

Hlubší diagnostika a přizpůsobení webu pro konkrétní server by vyžadovala zásah správce webu nebo našeho technika, cenová nabídka od nás stále platí.

Děkujeme za pochopení.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
Odpověděl na otázku
Prohlížíte 1 ze 11 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie