PRÁZDNÝ KOŠÍK

Vyřešeno1.39K zhlédnutíWebhostingprázdný košík
0

Na webhostingu sestka.eu nám běží web kvalitnikoupelna.cz s výprodejem zboží.

Když vložím zboží do košíku http://kvalitnikoupelna.cz/produkt/galerka-dreja/  se projevuje chyba – objeví se  hláška „Váš košík je prázdný.“

Na totožném webu (tam jsme výprodej odlaďovali) http://lachim.wpspravce.cz/produkt/galerka-dreja/ proběhne vše korektně.

Když jsem na webu http://kvalitnikoupelna.cz/ přihlášený (bez cache), tak to funguje dobře. Nicméně jakmile zkusím obj přes anonymní okno, tak je tam ta chyba prázdného košíku. Nejspíše se tedy jedná o cache problém.

Jakou položku a jak mám na hostingu sestka.eu  nastavit, aby vše běželo vpořádku?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 2. 2021
0

Problém už řešíte tři týdny. Prosím, potvrďte, že identický web, který na ČESKÉM HOSTINGU běží, na WEDOSU běžet korektně nemůže.

Potřebujeme, aby web (nákupní košík) fungoval a tak zřejmě budeme muset převádět domény a hosting na ČESKÝ HOSTING.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 24. 2. 2021
Prohlížíte 1 ze 11 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.