Přenos mailové schránky při změně webhostingu

Vyřešeno1.71K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

k 30.9.2019 jsme provedli přesun webu od původního provozovatele k Vám. Migrace proběhla, původní web byl smazán, doména u předchozího provozovatele vypnuta.  Jelikož na tuto doménu máme vázané emailové schránky, bylo nutné tuto změnu provést i v rámci mailových nástrojů. Každý má jiné nastavení (POP/IMAP) a jiného klienta (Gmail, Outlook, Mklient…). U jedné z adres se nepodařilo podchytit přenos správně a maily se přenesly bez složek, v kterých byly původně zařazeny. Je možné původní zařazení mailů ve složkách obnovit (aby tím však nebyly dotčeny jiné schránky) nebo již v této fázi s tím nelze nic dělat? Předem děkuji,

Zuzana Růžičková

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
0
RM130195 43.21K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nejlepší by bylo přesun provést znovu. Smažte všechny zprávy kromě těch nově přijatých a zkuste přesun provést tak, aby se zprávy správně zařadily do složek. Jinak není podle jakého klíče je rozřadit.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
0

Dobrý den, děkuji, ale když všechny zprávy smažu, tak jak je pak mohu znovu přesunout, to už tam nebudou….?

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 4. 10. 2019

V původním umístění je už nemáte? Odněkud musely být přesunuté.

0

Je případně možné vyřešit telefonicky s podporou wedosu s pomocí vzdálené pomoci? Děkuji!

Role: Zákazník
PH63152 publikoval nový komentář 4. 10. 2019

Zdravím, jsem pouze zakaznik, ale asi nebudu daleko od pravdy když napíši ze wedos telefonickou podporu nemá a rozhodně se jejich podpora nepřipojuje přes teamviewer apod.

Na to jsou pak webmasteři, kteří se vám za nějaké ten poplatek o toto starají.