přeposílání emailů

Vyřešeno1.79K zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den,
přeposílají se mně zprávy na můj email na seznamu

ze schránky na webmail.wedos.net. to je OK.

Ale v doručených zprávách na webmailu je nevidím. Žádná příchozí pošta.

Jak mám zařídit, aby se přeposlaly a zároveň zůstaly v doručené poště?

Děkuji za odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
LB285258 Vybral nejlepší odpověď 19. 5. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

měla jste nastavené přesměrování schránky i domény. Problém dělalo doménové přesměrování. Nastavení jsem upravil a do 60 minut by mělo přeposílání fungovat dle požadavku.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
LB285258 Vybral nejlepší odpověď 19. 5. 2021
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.