Při prodloužení webhostingu v termínu se cena za službu navýšila o 100%…
Při prodloužení webhostingu v termínu se cena za službu navýšila o 100%…chtěli jsme už neprodlužovat, protože stránky nefungují… první faktura byla podle administrativy stornována a už ji asi nelze uhradit, a ta co přišla nová je už navýšena…. když jsem ji nechala doběhnout nikde se nepsalo o navýšení pokud si to rozmyslíme a znovu ji prodloužíme…
1 Odpověď
Dobrý den,
k Novému roku jsme posílali informace ohledně zdražení služeb, spolu s návodem na prodloužení webhostingu za tehdy současnou cenu. Dne 11. 1. systém potom cenu služby navýšil a s ní všechny dosud neuhrazené faktury. Důvodem je navýšení parametrů v reakci na rostoucí nároky redakčních systémů.
Pro zákazníky, kterým stačí původní nižší výkon, jsme připravili variantu LowCost, kterou aktivujete jako příplatkovou službu. Srovnání variant najdete zde: https://www.wedos.cz/webhosting/webhosting-srovnani
Variantu webhostingu můžete změnit podle návodu https://kb.wedos.com/cs/webhosting/webhosting-zmena-varianty/