příchozí emaily

Vyřešeno2.10K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, dnes jsem založil email kaska@motozazitek, používám klienta EmClient jako meialového správce, po nastavení emailů dle popis se emaily doručí ale příchozí emaily se nedoručí – „důvod je nebyla nalezena a nebo nemůže příjimat emaily.“

nastavení mám

smtp-172707.m7.wedos.net

port : 25

bezpečností zásada : vynutit použití ssl/tls

prosím o inforamci co stím, díky

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 11. 3. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

příjem zpráv Vám samozřejmě nefunguje, protože máte nastavené MX záznam na Google. Pokud chcete využívat emaily vytvořené u nás, tak je potřeba nastavit naše MX záznamy, které jsou:

(priorita) (záznam)

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Zadat je můžete dle návodu zde https://help.wedos.cz/navody/webhosting/prace-s-dns-zaznamy-1-zakladni-zaznamy/

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 11. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.