špatné telefonní číslo
Dobrý den,
přišel mi mail na potvrzení kontaktů, když jsem je chtěl potvrdit, tak mi přišel mail s instrukcemi o PIN 1-3 s tím, že PIN 2 byl zaslán na tel.číslo, které již několik let je zrušené a v účtu mám jej také dávno změněný na mobilní číslo. Z tohoto důvodu nemohu tento proces dokončit a ani nevím, jak tento údaj opravit, když jej v nastavení nikde nevidím.
Gelnar
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 10. 2019
2 Answers
Dobrý den,
ID kontaktu majitele domény upravíte podle návodu zde:
https://kb.wedos.com/cs/domeny/editace-kontaktu-domeny/
Konkrétně u Vašeho ID kontaktu provedete změnu zde:
Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz/
MP220146 Odpověděl na otázku 30. 9. 2019