špatné telefonní číslo

Vyřešeno1.78K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

přišel mi mail na potvrzení kontaktů, když jsem je chtěl potvrdit, tak mi přišel mail s instrukcemi o PIN 1-3 s tím, že PIN 2 byl zaslán na tel.číslo, které již několik let je zrušené a v účtu mám jej také dávno změněný na mobilní číslo. Z tohoto důvodu nemohu tento proces dokončit a ani nevím, jak tento údaj opravit, když jej v nastavení nikde nevidím.

Gelnar

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 10. 2019
0

Dobrý den,

v tomto případě musíte změnit údaje v kontaktu doménu. Problém je, že i tam je třeba telefonní ověření. Čeká Vás tedy bohužel ta delší cesta. Přepis na základě úředně ověřeného podpisu Vás – vlastníka. (případně jednatele společnosti).

Bohužel taková jsou pravidla NIC.cz a WEDOS ani nikdo jiný s tím nic nezmůže. Pro více detailů doporučuji kontaktovat je na livechatu přímo na webu https://nic.cz

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 10. 2019
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.