Thunderbird – problém s komunikací

Vyřešeno1.43K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,
tak postupně nám odcházela funkčnost klienta Mozilla Thunderbird v různých počítačích (pošta se sice odesílala, ale neukládala se do odeslané, nechodila potvrzení o doručení/přečtení a nestahovala se příchozí pošta). Včera jsem narazil na oficiální sdělení společnosti Mozilla, které je na https://support.mozilla.org/en-US/kb/thunderbird-78-faq

Jestli tomu dobře rozumím, vše je v rovině úrovně zabezpečení. Když jsem se snažil najít nějakou informaci v účtu na Wedosu, tak jsem nikde nenašel charakteristiku nastavení (netvrdím, že to tam není, možná špatně hledám), resp. možnost volby typu šifrování. Na blogu jsem narazil na diskuse, kdy sdělujete přechod na TLS 1.2 už na jaře tohoto roku.

Jak tedy nyní tuto situaci řešit?

Předem děkuji za brzkou reakci.

Petr A.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021
0

Dobrý den,
děkuji za rychlou reakci. Porty máme v pořádku. ESET jsem kontaktoval s podobným dotazem a momentálně čekám na reakci. Nicméně zkusíme jiné porty.
Přeji hezký den
Petr A.

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 4. 12. 2020
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.