Velikost databáze NoLimit Extra a report problémů

Vyřešeno212 zhlédnutíWebhostingdatabáze
0

Zdravím, dostali jsme ve firmě e-mail o překročení velikosti DB u našeho webhostingového tarifu. Máme 5GB limit. Měl bych 2 otázky:

  1. 5GB je strop? Výše už u webhostingu NoLimit Extra nejde jít? V příplatkových službách navýšení DB nevidím, tedy předpokládám, že to možné není.
  2. Report o překročení velikosti DB přišel na fakturační e-mail. V nastavení webhostingu jsou kontaktní údaje na odběratele a na provozovatele, u odběratele je navíc možnost zadání 2 e-mailových adres. Kam je nutné vložit správcovský e-mail, který používáme na IT oddělení, abychom byli informováni o překročení, případně o problémech? Za fakturačním e-mailem sedí někdo, kdo tomu zase tak nerozumí a neradi bychom, aby se něco opomnělo v budoucnu. 😉

Samozřejmě podnikneme nyní kroky, aby se nafouknutá DB zmenšila pod limit.

Díky za info
MZ

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Zákazníkem od roku 2011... :-)
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MZ61249 Vybral nejlepší odpověď 15. 2. 2024
1
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

5 GB je u webhostingové databáze bohužel maximum, větší prostor už umí z webhostingových služeb jenom WMS.

Co se odesílání e-mailů s upozorněním týče, systém bere jako „správce“ služby defaultně právě fakturační e-mail. Váš podnět na zřízení osoby „správce“ služby, které by tato upozornění chodila prioritně, předávám na vývojové oddělení.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MZ61249 Vybral nejlepší odpověď 15. 2. 2024
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.