Vrácení peněz po zrušení „rezaregistrované“ domény
Zdravím,
Dnes jsem si koupil doménu, u které jsem hned po zaplacení zjistil, že ji vůbec nepotřebuji. Asi 10s před tím jsem zaplatil přes GOPAY s tím, že objednávka byla zaplacena, jsem doménu zrušil pomocí linku v emailu o pokynů k platbě. Ve Wedos administraci se doména nezobrazuje, tudíž by měla být zrušena. Strhly se mi peníze? Zatím nemám možnost se podívat na účet.
Děkuji.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 4. 1. 2023
2 Answers
V systému vidím objednávku jako stornovanou. Požádám o prověření ještě fakturační oddělení. Kolegové zpravidla reagují do 1 pracovního dne.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 4. 1. 2023