Vytvoření firemní emailové adresy

Vyřešeno2.25K zhlédnutíZákaznická administracefiremní emailová adresa
0

Dobrý den, prosím o radu, jakým způsobem vytvořím ke své doméně firemní emailovou adresu. Mám od Vás doménu a webhosting mám u společnosti Previo. Potřebuji, aby existovala emailová adresa, nepotřebuji k ní ale žádné uživatelské rozhraní. Chci ji vždy přesměrovat do svého stávajícího gmail účtu. Jak tohoto docílím, prosím?

S pozdravem, Petra Štočková

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 14. 5. 2021
0

Děkuji. Postupovala jsem s SPF dle návodu a to nastavené mám.

Nicméně, nejde mi nastavit allias, nechce mne to pustit – zkoušela jsem různé možnosti, lde návodu a furt nic.

Jak je to s emailovým klientem? Mám ho od Vás? Nebo bych ho měla mít od poskytovatele webhostingu?

Jak se dá tohle skloubit?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 30. 4. 2021
0
43.84K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u přesměrování nastavené v naši administraci nemůžete nastavit SMTP server v jiné službě, v Gmail můžete  nastavit „odesílat jako“ ale ne z našeho SMTP.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 30. 4. 2021
0

Děkuji za odpověď, ale co mám tedy dělat? „Odesílat jako“ mne vždy odešle na tu tabulku, kde to chce SMTP. Jak nastavím „odesílat jako“ bez tohoto kroku?

Mohl byste mne prosím navést na to, co mám dělat, abych měla funkční firemní emaily?
Potřebuji mít možnost vytvářet firemní emaily s různými začátky jako např.: info@bbapt.cz, spravce@bbapt.cz, petra@bbapt.cz atd.
K těmto firemním emailům nepotřebuji schránky, předpokládám, že se všechny budou přeposílat do existujících schránek toho, kdo bude korespondenci vyřizovat. Takže např. petra@bbapt.cz bude přesměrovaná do mojí schránky p******va@gmail.com

Zároveň potřebuji ale, aby se z dotyčné schránky dalo také odpovídat pod stejným aliasem. Tedy, přijde-li mi email na petra@bbapt.cz do schránky p******va@gmail.com, chci odpovědět pod aliasem petra@bbapt.cz.
Mám doménu od Vás a webhosting od poskytovatele rezervačního systému. Stačí to, nebo musím mít ještě něco?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 30. 4. 2021