Website chyby

Vyřešeno341 zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den,

při jiném tech. problému v jiném vlákně jsme zadávali chybu viz níže, ale nebylo na ni reagováno, zadáváme tedy znovu.

  1. V náhledu změn nejde přepínat mezi stránkami nebo spíš jinak – pod tlačítko např. na hlavní straně jste uložili odkaz na jednu z dalších stránek a po přepnutí do náhledu změn a kliknutí na toto tlačítko, které vás má přesměrovat na jinou stránku se objeví chybové hlášení viz přiložený obrázek: 404 nenalezeno. To tak má být, nebo je to chyba?
  2. Máme prosím správně zadáno globální nastavení písma v CSS viz přiložený obrázek?
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 12. 2023
0
90.17K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

omlouvám se, v daném vlákně jsme řešili především chybu s ukládáním bloků.

V náhledu mezi stránkami přepínat nelze. Není to ideální stav, ale současná verze WebSite to tak zkrátka má. V nové verzi už by se i v režimu náhledu měla chovat správně.

CSS vypadá správně. Pokud by se po publikaci nezobrazovalo správně, dejte vědět.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 12. 2023
0

Ok. Co se týče CSS, něco funguje, ale něco ne. Pokud si vybereme jakýkoliv přednastavený blok (např. ze sekce „content“), ať už s tlačítkem nebo bez, tak samotné tlačítko má stále jiný typ písma a není možné to změnit. Stejně tak po přidání „buttons“ do přednastaveného bloku, ale bez tlačítka, tak se zase písmo změní na to nežádoucí, i když tam před tím bylo požadované písmo (vložení „buttons“ do prázdného bloku a přesun).

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 26. 10. 2023
0
90.17K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Momentálně ten font nastavujete u odstavců (p). Pokud ho chcete použít úplně všude, nastavte ho na body.

Případně pošlete snímek obrazovky, v čem konkrétně nastavení selhává, podle slovního popisu to úplně nedokážu najít.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 10. 2023
0

Dobrý den, opět další věci nefungují, některé problémy prostě ignorujeme a snažíme se poradit si jinak, protože nemáme čas každou věc vypisovat podpoře, ale u něčeho to fakt nejde. Cca před 5 dny přestal fungovat náhled změn u jedné ze stránek, tak jsme čekali, zda se to spraví a mezi tím si poradili jinak. Dnes ale nefunguje už další, tzn. z 5 stránek nefunguje náhled u 2. Proč? Jak s tím máme pracovat?

Dále se stává, že po přesunutí bloku na jiné místo na stránce, blok najednou zmizí, nebo spíše schová se za další blok a ani po přesunu jinam se prostě neobjeví, takže jste o něj vlastně přišli. Každou chvíli něco nefunguje a už nám z toho tečou nervy. Pořebujeme na tom pracovat a ne se pořád motat v kruhu, protože je nějaký problém.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 28. 10. 2023
0
43.58K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

předám váš dotaz na technické oddělení, kolegové se na to podívají a ozvou se vám poté na e-mail.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 28. 10. 2023
0

Dobrý den, zatím se nikdo neozval, jak to vypadá? Nejprve jsme čekali 12 dnů než se opravil problém s bloky, teď tohle. Potřebujeme s tím pracovat.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 1. 11. 2023
0
90.17K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Váš problém jsem zaurgoval. Můžete zatím ještě napsat konkrétní názvy stránek, u které jaký problém pozorujete, aby to kolegové mohli snáze dohledat?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 1. 11. 2023