Zaplnění kapacity schránky
Dobrý den,
promazávali jsme emailové schránky kvůli celkové zaplněnosti. U všech účtů se snížení zaplněnosti projevilo. U jednoho účtu „mgr.k****.n******“ však zůstává stále vysoká zaplněnost (přes 2 GB) i přes to, že po kontrole schránky tam žádné velké objemy emailů nejsou. Promazání proběhlo před více než 2 týdny. Můžete prosím poradit, co s tím?
Děkuji
K
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 24. 8. 2022
3 Answers
Dobrý den,
zkontrolujte zda jsou smazané e-maily vysypány ze složky koš. Více informací o mazání e-mailů přes webmail rozhraní máme sepsány zde.
Role: Podpora
MB313456 Změnil status na publikováno 24. 8. 2022