závažný problém s mailovou schránkou
Dobrý den máme závažný problém s firemní mailovou schránkou. dnes to musíme vyřešut.
Specifikace problému: když odpovídáme na mail, tak se odpovědi zobrazují úplně ve spod komunikace. Klient si pak myslí, že nedostal žádnou odpověď. Pokud je navíc v mailu příloha, tak ta se zobrazí automaticky úplně nahoře, ale komentář (text mailu) je úplně dole. Dělá mi to ještě na jiném mailu u wedos, z tohoto duvodu usuzuju, že je chyba na vaší straně a prosím o neprodlené řešení.
s pozdravem LM
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 10. 2023
7 Answers
Řazení příchozí pošty – ve sloupci datum si naklikněte sestupné řazení místo vzestupného.
HTML podpis si nastavte v nastavení psaní zpráv (stejná obrazovka jako řazení odpovědí) – vyberte vytvářet HTML zprávy – vždy.
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 10. 2023