RS266423 | Odpovědi

Dobrý den, do webmailu se dostanu, mailsevery používám přesně ty co píšete. Porty a zabezpečení nechávám jako do teď na automatickém doplnění - aspoň do teď jsem si toho nemusel všímat....

Zhlédnout otázku
0 Hlasů approved

Vyzkoušel jsem všechny varianty co píšete včetně toho návodu. Nic nefunguje... Já ještě projdu klienta. Děkuji

Zhlédnout otázku
0 Hlasů approved

Reinstaloval jsem ještě program a aktuálně to hlásí při odesílání tuto chybu: Poslání zprávy selhalo. Při odesílání zprávy nastala chyba: Chyba SMTP serveru. Server odpověděl: Cannot...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů approved

Příjem pošty funguje, pro odchozí poštu používáme STARTTLS

Zhlédnout otázku
0 Hlasů approved

Odzkoušeno na druhém PC včetně stejné Wifi, změna portu a zabezpečení, nic nefunguje a hlásí stejnou chybu.

Zhlédnout otázku
0 Hlasů approved

firewall a antivir jsem zkoušel vypnout už včera, ale bez úspěchu. Kontaktoval jsem poskytovatele internetu, ale žádná změna neproběhla, která by tomu mohla bránit. Zkusím ještě přímou...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů approved

VYŘEŠEŠNO: Nakonec jsem zkusil úplně odebrat účet, zavřít aplikaci a opět účet přidat. Nyní se pošta odesílá i přijímá. Zřejmě to zapříčinila aktualizace emailového klienta....

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď approved