Nefunkční email
Dobrý den,
používáme emailového klienta Mozila Thunderbird, do cca středy vše v pohodě. Od středy neodchází emaily a pokud znovu nastavím IMAP a SMTP tak jako do teď, nenastaví to správně poštu. (již nelze odchozí ani příchozí pošta) Zkoušel jsem i jiné klienty, jestli to není aplikací, ale stejná chyba. Jde například o email obchod@ar-sluzby.cz
Děkuji za pomoc při řešení
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
11 Answers
Dobrý den,
do webmailu se dostanu, mailsevery používám přesně ty co píšete. Porty a zabezpečení nechávám jako do teď na automatickém doplnění – aspoň do teď jsem si toho nemusel všímat. Chyba: Aplikace Thunderbird se nepodařilo najít nastavení vašeho e-mailového účtu
Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 19. 12. 2021