Nefunkční email
Dobrý den,
používáme emailového klienta Mozila Thunderbird, do cca středy vše v pohodě. Od středy neodchází emaily a pokud znovu nastavím IMAP a SMTP tak jako do teď, nenastaví to správně poštu. (již nelze odchozí ani příchozí pošta) Zkoušel jsem i jiné klienty, jestli to není aplikací, ale stejná chyba. Jde například o email obchod@ar-sluzby.cz
Děkuji za pomoc při řešení
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
11 Answers
VYŘEŠEŠNO:
Nakonec jsem zkusil úplně odebrat účet, zavřít aplikaci a opět účet přidat. Nyní se pošta odesílá i přijímá. Zřejmě to zapříčinila aktualizace emailového klienta.
Díky moc za pomoc a čas.
Role: Zákazník
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021