Nefunkční email

Vyřešeno1.65K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

používáme emailového klienta Mozila Thunderbird, do cca středy vše v pohodě. Od středy neodchází emaily a pokud znovu nastavím IMAP a SMTP tak jako do teď, nenastaví to správně poštu. (již nelze odchozí ani příchozí pošta) Zkoušel jsem i jiné klienty, jestli to není aplikací, ale stejná chyba. Jde například o email obchod@ar-sluzby.cz

Děkuji za pomoc při řešení

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
0
91.90K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Zkuste projít tento článek o nastavení klienta Thunderbird. Správné nastavení SMTP by mělo být na portu 587 se zabezpečením TLS (nebo STARTTLS).

Co se Vaší chybové hlášky týče, našel jsem k ní toto:

Chybové hlášení nás informuje o tom, že se aplikaci Thunderbird nepodařilo nalézt poštovní službu na Vaší doméně. Může to znamenat, že poštovní služba na doméně již neexistuje, je pozastavena, anebo je jen špatně zadaný název Vaší domény, na které běží poštovní služba.

– napoveda.slovaknet.sk

Pokud funguje webmail, tak se službou není problém. Zkontrolujte tedy, nemáte-li někde v adresách či heslech překlep.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 19. 12. 2021
Prohlížíte 1 ze 11 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.