Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail
Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail , píše mi to nelze doručit . 550 5.1.1 <****@**********.cz>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table
8 Answers
Můžete mít web i e-maily na rozdílném místě, zde se jedná o nastavení DNS. To je třeba provést na DNS serverech. Protože máte nastavené DNS servery Shoptet, tak je třeba toto nastavení provést na DNS serverech Shoptet. Je třeba tedy o nastavení požádat Shoptet, my do jejich DNS serverů zasahovat nemůžeme. Lze si i nastavit naše DNS servery, pak bychom nastavení mohli provést my, ale zase bychom museli nastavovat u nás směřování webu na webhosting u Shoptet. Nejrychlejší řešení nyní bude požádat Shoptet o nastavení těchto MX záznamů.
1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net
Dorbý den,
nastavil jste NS záznamy na ns1.shoptet.cz ns2.shoptet.cz.
Je potřeba upravit DNS záznamy na doméně.
Název Typ Data
MX 10 wes1-mx1.wedos.net
MX 20 wes1-mx2.wedos.net
MX 30 wes1-mx-backup.wedos.net
Nerad bych něco přepisoval sám, abych to ještě nezhoršil jako amatér. Potřebuji aby mi fungoval e-shop i můj mail . Mohu poprosit to nastavit od vás prosím .
Dobrý den,
je třeba to nastavit na straně Shoptet. Případně o to požádejte jejich zákaznickou podporu.
Nejsem si jist , že jsme se pochopili. Shoptet funguje, maily u shoptetu podle mne také , zkoušel jsem si poslat objednávku a to chodí. Mail který mi přestal fungovat je original mail který jsem měl u vás na své domeně. ****@*****.cz a na který mi chodili veškeré ostatní maily a poptávky.
U této domény máte nastavené MX záznamy na servery Shoptet, tedy byste měl mít e-mailové schránky u nich. Pokud to tak není a měl byste mít schránky u nás, tak se stačí řídit podle předchozích rad.
Takže pokud to správně chápu. Jakmile mám na své doméně nasazen a nastaven shoptet mohu používat pouze jeho maily nebo se dá nastavit všechny maily jen u vás , ale obě varianty nelze na domeně kombinovat. Doplním dotaz: pokud budu nastavovat maily pouze u shoptetu zůstane mi nezměněná adresa jak jsem ji měl (budou mi zase chodit emaily?! na adresu *@*.cz ) Sorry jsem jen laik 🙂