Všechny příchozí maily chodí do spam slozky
Dobrý den
Mám nastaveno na doméně expedicnilety.cz přesměrování mailu: cokoliv@expedicnilety.cz přeposlat na mail info@telebridgeteam.cz Obě domény jsou u vás ale i po znovunastaneni přesměrování mi stále vše co přijde na třeba info@expedicnilety.cz padá do složky spam na mailu info@telebridgeteam.cz
Děkuji za rychlou odpověď
4 Answers
Dobrý den,
u aliasu expedicnilety.cz musíte mít nastavené MX záznamy jako pro telebridgeteam.cz. Tedy je nutné MX záznam s hodnotou 1 mxredir.wedos.net smazat a nastavit tyto 3 záznamy
1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net
Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy
Změna se projeví do 60 minut.
Dobrý den,
zašlete nám hlavičku emailu, který Vám zapadl do složky spam.
Návod jak získat hlavičku emailu -> https://help.wedos.cz/navody/webhosting/jak-ziskat-hlavicku-emailu/
Ok. Tzn přístupové údaje k IMAP info@telebridgeteam.cz jsou stejné jako pro info@expedicnilety.cz?
Díky
No evidentně. Dle postupu výše, nefunguje domenovy koš pro alias domény.
Bez přesměrování mailu z info@expedicnilety.cz na jinou adresu mi prostě mail na tuto adresu nepřijde.
Být mám nastavenou samostatnou schránku info@expedicnilety.cz
Nevím zda je jednoznačně vyřešeno, že pokud je to alias domény a ne samostatný hosting, tak to funguje jak bylo popisování.
Děkuji