Nechodí mi e-maily

Vyřešeno146 zhlédnutíWebhostinge-mail outlook
0

Dobrý den, nastavil jsem si u své schránky a***@l****.cz IMAP a SMTP na webové verzi Outlooku, ale nechodí mi emaily, občas se tedy stane, že přijde po hodině. Odesílání emailů funguje. Zkoušel jsem i měnit porty a stále nic. Nevíte co s tím? Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

U druhého emailu včera všechno fungovalo a dnes už nefunguje. Opět nechodí žádný email, odesílání funguje.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,
přes https://webmail.wedos.net/ emaily také nevidíte ?

Tam vidím všechno, tam je to v pořádku

V tom případě je problém v daném pošt. klientovi, budto v nastavení nebo v samotné aplikaci, zařízení, síti apod.
Případně můžete pro otestování zkusit použít jiný.

Prohlížíte 1 ze 7 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie