Nechodí mi e-maily
Dobrý den, nastavil jsem si u své schránky a***@l****.cz IMAP a SMTP na webové verzi Outlooku, ale nechodí mi emaily, občas se tedy stane, že přijde po hodině. Odesílání emailů funguje. Zkoušel jsem i měnit porty a stále nic. Nevíte co s tím? Děkuji
7 Answers
Dobrý den,
IMAP i SMTP jsou v pořádku, pokud vám pošta funguje přes webmail, je chyba v klientovi, v nastavení nebo v samotné aplikaci, zařízení, síti apod.
Můžete mi zkontrolovat ty servery? Pro příjem pošty se nepřipojím ani na Gmailu, takže je jasně chyba na vaši straně. Přijde mi divné aby IMAP i POP3 byly úplně stejné tedy: wes1-imap.wedos.net
U druhého emailu včera všechno fungovalo a dnes už nefunguje. Opět nechodí žádný email, odesílání funguje.
Vyzkoušel jsem všechno a stále to nefunguje.
Dobrý den,
správnou funkčnost pošt. klienta Vám neověříme,
zkontrolujte si ale prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Zkontrolujte si , zda Vám přístup neblokuje firewall/antivir např. ESET