Nechodí mi e-maily

Vyřešeno2.41K zhlédnutíWebhostinge-mail outlook
0

Dobrý den, nastavil jsem si u své schránky a***@l****.cz IMAP a SMTP na webové verzi Outlooku, ale nechodí mi emaily, občas se tedy stane, že přijde po hodině. Odesílání emailů funguje. Zkoušel jsem i měnit porty a stále nic. Nevíte co s tím? Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 30. 3. 2021
0
43.77K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

IMAP i SMTP jsou v pořádku, pokud vám pošta funguje přes webmail, je chyba v klientovi, v nastavení nebo v samotné aplikaci, zařízení, síti apod.

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 30. 3. 2021
Prohlížíte 1 ze 7 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.