Nefunkční email
Dobrý den,
používáme emailového klienta Mozila Thunderbird, do cca středy vše v pohodě. Od středy neodchází emaily a pokud znovu nastavím IMAP a SMTP tak jako do teď, nenastaví to správně poštu. (již nelze odchozí ani příchozí pošta) Zkoušel jsem i jiné klienty, jestli to není aplikací, ale stejná chyba. Jde například o email obchod@ar-sluzby.cz
Děkuji za pomoc při řešení
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
11 Answers
Dobrý den,
přihlásíte se do dané schránky přes webmail?
Používáte aktuální mailservery?
- SMTP(S) wes1-smtp.wedos.net
- IMAP(S) wes1-imap.wedos.net
- POP3(S) wes1-imap.wedos.net
Jaké používáte nastavení portů/zabezpečení?
Jaká konkrétní chyba se vypisuje?
MB313456 Odpověděl na otázku 19. 12. 2021