Nefunkční email

Vyřešeno586 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

používáme emailového klienta Mozila Thunderbird, do cca středy vše v pohodě. Od středy neodchází emaily a pokud znovu nastavím IMAP a SMTP tak jako do teď, nenastaví to správně poštu. (již nelze odchozí ani příchozí pošta) Zkoušel jsem i jiné klienty, jestli to není aplikací, ale stejná chyba. Jde například o email obchod@ar-sluzby.cz

Děkuji za pomoc při řešení

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
0
MB313456 12.17K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přihlásíte se do dané schránky přes webmail?

Používáte aktuální mailservery?

  • SMTP(S) wes1-smtp.wedos.net
  • IMAP(S) wes1-imap.wedos.net
  • POP3(S) wes1-imap.wedos.net

Jaké používáte nastavení portů/zabezpečení?

Jaká konkrétní chyba se vypisuje?

Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 19. 12. 2021
Prohlížíte 1 ze 11 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.