Selhávání procesu objednávky
Dobrý den,
v tomto týdnu, po DDoS útocích, které předpokládám už přestaly, se v našem e-shopu velmi často stává, že se proces odeslání objednávky „zadrhne“ – zákazníkovi zústane bílá obrazovka, neodejde potvrzovací e-mail ani SMS a v našem systému Prestashop 1.7.6. zůstane objednávka zapsaná, ale bez přiřazeného stavu přijata, čeká se na platbu, zaplacena kartou … V posledních 2-3 dnech se to stává cca u 20% objednávek. Pokud nereagujeme okamžitě a nepotvrdíme objednávku zákazníkům, tak objednají stejné zboží u konkurence, protože mají za to, že naše stránky nefungují! Můžete prosím prověřit funkci serveru W58, nebo mi poradit kde hledat chybu? Za posledních 30 snů jsme žádné programátorské úpravy webu nedělali, neaktualizovali … problém se začal vyskytovat po útocích na vaše servery.
7 Answers
Právě teď nefunguje můj e-shop vůbec. Zobrazuje se chyba:
Not Found on Accelerator
Description: Your request on the specified host was not found. Check the location and try again.