Selhávání procesu objednávky

Vyřešeno1.03K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

v tomto týdnu, po DDoS útocích, které předpokládám už přestaly, se v našem e-shopu velmi často stává, že se proces odeslání objednávky „zadrhne“ – zákazníkovi zústane bílá obrazovka, neodejde potvrzovací e-mail ani SMS a v našem systému Prestashop 1.7.6. zůstane objednávka zapsaná, ale bez přiřazeného stavu přijata, čeká se na platbu, zaplacena kartou … V posledních 2-3 dnech se to stává cca u 20% objednávek. Pokud nereagujeme okamžitě a nepotvrdíme objednávku zákazníkům, tak objednají stejné zboží u konkurence, protože mají za to, že naše stránky nefungují! Můžete prosím prověřit funkci serveru W58, nebo mi poradit kde hledat chybu? Za posledních 30 snů jsme žádné programátorské úpravy webu nedělali, neaktualizovali … problém se začal vyskytovat po útocích na vaše servery.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 10. 6. 2021
0
47.38K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

aktivujte si logy (na 24hodin zdarma), nechte je běžet pár hodin a pak se podívejte, zda se v nich objeví případná chyba.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 13. 4. 2021
Prohlížíte 1 ze 7 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.