Website chyby

Vyřešeno356 zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den,

při jiném tech. problému v jiném vlákně jsme zadávali chybu viz níže, ale nebylo na ni reagováno, zadáváme tedy znovu.

  1. V náhledu změn nejde přepínat mezi stránkami nebo spíš jinak – pod tlačítko např. na hlavní straně jste uložili odkaz na jednu z dalších stránek a po přepnutí do náhledu změn a kliknutí na toto tlačítko, které vás má přesměrovat na jinou stránku se objeví chybové hlášení viz přiložený obrázek: 404 nenalezeno. To tak má být, nebo je to chyba?
  2. Máme prosím správně zadáno globální nastavení písma v CSS viz přiložený obrázek?
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 12. 2023
0

Dobrý den,

děkujeme za odpovědi. Nicméně, jednak jsme se opět nedověděli, že tady vůbec nějaká odpověď je, už jsme to řešili jednou ve  vlákně při jiném problému, a to zde: https://help.wedos.cz/otazka/website-ulozeni-bloku/100674/page/2/ , kdy bylo po nějaké době zprovozněno zasílání na náš e-mail, ale nyní nám opět poslední vaše odpověď na e-mail dorazila 8.11., pak už nic, až dnes zjistíme, že tady něco je. To je dost nereálné, stále se stále dívat, zda Wedos náhodou už neodpověděl a hlavně zda je už problém vyřešen, abychom mohli na webu pracovat.

K odpovědím výše:

ad1)+2) odpověděli již Vaši kolegové dříve viz výše v komunikaci + pozn.: font byl sice dostupný, ale nešlo jej nastavit jako výchozí pro celou stránku, dokonce ani po vložení přes CSS viz výše to nefungovalo, proto jsme psali…fungovat to pak začalo až s pár denním zpožděním, což moc nechápeme, ale to už asi není ani podstatné,

ad3) při tvorbě webu jsou náhledy stránek dost podstatnou věcí, bez které se jaksi neobejdete, takže tím pádem je služba opravdu již nepoužitelná,

ad4) zaseklé bloky – jak jsme již psali, takový blok se ztratil i v sekci uložených bloků.

Požadované úpravy webu – pomoc s jednoduchým nastavením hlavní lišty –zkusili jsme vás poprosit, a doufali jsme ve vaši vstřícnost, dejme tomu jako nějakou kompenzaci za neustálé problémy se službou Wedos Website, ale odpovědi zněly jasně, jste přetížení (což se nedivíme, vzhledem k těm problémům) a vyřešení problémů se službou se asi nedočkáme, protože bude vyřešena snad až v nové verzi, u které však nedokážete říct, kdy vlastně bude dostupná. Toho, že je Wedos Website primárně určen jako jednoduchý editor, jsme si vědomi, ale i taková služba by měla fungovat, protože je placená, ale nefunguje. Od doby co jsme po zřízení služby na ní začali pracovat, tak stále čekáme na řešení různých problémů a takhle se opravdu ani jednoduchý web vytvořit nedá, navíc tím ztrácíme čas i po obchodní stránce. Těch problémů tam za celou dobu bylo hodně, ale spoustu z nich jsme neřešili a snažili se to obejít jinak, protože pak bychom opravdu nedělali nic jiného, než stále vypisovali podpoře. Myslíme, že pochopení jsme dosud měli dost, ale nyní již končíme, to asi musíte chápat i vy. Co vše je prosím nutné pro odstoupení od služby Wedos Website, vrácení peněz a přehození na klasický webhosting u vás? Děkujeme za odpověď.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 24. 11. 2023
Prohlížíte 1 ze 14 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.