Webhosting

Jak získat hlavičku emailu

V tomto návodu si ukážeme jak získat hlavičku emailu pomocí různých emailových klientů. Emailovou hlavičku využijete v případě potíží s doručováním nebo přijímáním zpráv, jelikož obsahuje spousty podstatných informací, které se standardně v emailu nezobrazují. O hlavičku emailu Vás také může požádat zákaznická podpora aby bylo možné vyřešit problém s emaily. WebMail – Roundcube Zjištění […]

Příprava nového webu – migrace k WEDOS

Pokud si vytváříte nový web, tak je několik možností, jak postupovat a vše záleží na tom, zda si můžete dovolit dočasný výpadek nebo ne a jak web vytváříme. Je značný rozdíl napsat si vlastní kód nebo web vytvořit pomocí nějakého CMS jako je WordPress, Joomla atd. V případě, kdy si můžete výpadek dovolit, tak si […]

Emailový klient | Windows Pošta

Dalším emailovým klientem společnosti Microsoft je Pošta. Jedná se o klienta, který je již v základu operačního systému Windows 10. Nyní si ukážeme rychlý a jednoduchý postup, jak si do tohoto klienta přidat emailovou schránku, kterou máte vytvořenou na WEDOS. Emailové schránky si můžete vytvořit dle návodu zde . Pozor! Vytvoření schránky nějakou chvíli trvá, […]

Práce s DNS záznamy | 2. Shoptet

Jak nasměrovat doménu na shoptet V tomto případě máte možnost nastavit DNS servery shoptetu nebo jejich DNS záznamy na našich či jiných DNS serverech. Pokud nastavíte DNS SERVERY , tak již nenastavujte DNS záznamy. Nastavení DNS serverů Shoptetu Změna DNS serverů trvá 6 – 12 hodin a v případě generických domén až 48 hodin. Z […]

Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy

Doména neboli doménový název (wedos.cz, google.cz atp.) a webhosting (prostor pro soubory webu) jsou dvě rozdílné služby, které je pro správné zobrazení webu potřeba propojit. Tyto služby se propojí pomocí DNS. Více o DNS zde. Nejčastější záznamy a co dělají A záznam – směruje doménu na hosting pomocí IPv4 adresy AAAA záznam – směruje doménu […]

Obnova webu ze zálohy

Nyní si ukážeme, jak obnovit web ze zálohy, kterou jsme si vytvořili dle návodu zde nebo případně i ze zálohy, kterou Vám poskytl náš technik. Obnova se provádí nejčastěji v případě, kdy webhosting expiruje a dojde k jeho smazání nebo pokud se nám web „rozbije“ například po nějaké aktualizaci. Nyní budeme opět pracovat s WordPressem […]

Změna přístupů

Tento návod je určený pro všechny, kteří potřebují změnit jakékoliv přístupy pro funkčnost webu. Návod je zaměřený hlavně na redakční systém WordPress, avšak s rozumným uvažováním je možné tento návod aplikovat na téměř všechny redakční systémy (joomla, drupal, atd.). Pozor! Tento postup změny hesla je samozřejmě možné zneužít k odcizení nebo rozbití stránek. Proto si […]

Instalátor aplikací – časté problémy

#1 – Špatný HTTP(S) protokol Chybová hláška: Zadaný cíl instalace není dostupný přes HTTP(S) protokol. Pravděpodobně nepoužíváte náš výchozí .htaccess. Je nutné použít pravidla pro nasměrování domény do podadresáře /www/domains/ – viz https://kb.wedos.com/cs/webhosting/Htaccess.html Možná příčina / řešení Máte nastavený cíl HTTPS ale na doméně nemáte aktivní SSL certifikát ani přesměrování Nejsnazší možnost je zvolit protokol […]

E-mailový klient Microsoft Outlook Office 365

Nastavení e-mail klienta Microsoft Outlook Office 365 pro přijímání pošty pomocí protokolu IMAP/POP3 a pro odesílání pošty pomocí protokolu SMTP. Pro odesílání a příjímání pošty pomocí e-mailového klienta je potřeba vytvořit v něm nový poštovní účet. POZOR! Konkrétní názvy IMAP/POP3 a SMTP serverů pro Váš webhosting se dozvíte e-mailu o zřízení služby nebo v zákaznickém centru v detailu konkrétního webhostingu (tabulka: Adresy […]

Import MySQL databáze – chyby

Změna webhostingu, přesun od jiného poskytovatele nebo obnovení smazaného webhostingu – to obvykle zahrnuje i import databáze. Při něm můžete narazit na několik chyb, v tomto článku se pokusíme zmínit ty nejběžnější a poradit správný postup. Zde se zabýváme především chybami. Kompletní postup importu a exportu dat z databáze řeší tento návod. Všechny ukázkové situace […]