Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!

Doporučené20.29K zhlédnutíZákaznická administracenápady wedos
1

Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?

Máte nápad na zlepšení?

Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?

Napište nám do komentáře.

MZ61249 Odpověděl na otázku 8. 10. 2024
1
576 Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den, je to takto udělané záměrně. Dříve jsme to měli oddělené, ale moc to nefungovalo. Vedení bylo zaplaveno věcmi, co by měla řešit zákaznická podpora a docházelo k velkým prodlevám. Proto jsme to udělali obráceně. Zákaznická podpora je vyškolena, aby požadavky předávali na oddělení kam patří podle obsahu požadavku. Pokud máte návrh přímo pro vedení, tak to předají.

V přípravě je ticketovací systém, díky němu uvidíte, kdo a kdy ticket řešil, případně na jakém oddělení je. Plánujeme také oddělit formuláře pro zadání ticektu pro podporu/techniky a obchod.

Role: Podpora
IS113830 Odpověděl na otázku 31. 10. 2023
Prohlížíte 1 ze 47 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.