Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!
Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?
Máte nápad na zlepšení?
Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?
Napište nám do komentáře.
47 Answers
Dobrý den, je to takto udělané záměrně. Dříve jsme to měli oddělené, ale moc to nefungovalo. Vedení bylo zaplaveno věcmi, co by měla řešit zákaznická podpora a docházelo k velkým prodlevám. Proto jsme to udělali obráceně. Zákaznická podpora je vyškolena, aby požadavky předávali na oddělení kam patří podle obsahu požadavku. Pokud máte návrh přímo pro vedení, tak to předají.
V přípravě je ticketovací systém, díky němu uvidíte, kdo a kdy ticket řešil, případně na jakém oddělení je. Plánujeme také oddělit formuláře pro zadání ticektu pro podporu/techniky a obchod.