Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!

Doporučené11.34K zhlédnutíZákaznická administracenápady wedos
1

Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?

Máte nápad na zlepšení?

Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?

Napište nám do komentáře.

MB313456 odznačil odpověď jako nejlepší 28. 11. 2022

Dobry den,
chtel jsem u Vas zacit registrovat domeny, ale:

1) stejna cena jako muj stavajici registrator
2) neumite ACME DNS-01

Neslo by s tim do budoucna neco udelat?
Dekuji

Dobrý den,
ocenil bych editor DNS záznamů v textové podobě (kde bych editoval všechny najednou). Ano, souhlasím, že přidáváním jednotlivých záznamů a jejich validací před vložením se zajistí jistá blbuvzdornost, nicméně situace je taková;

Mám u Vás n spokojených domén. Rád bych na nich hromadně nastavil DNS. NS u Vás mám, ale záznamy bych chtěl buďto
1. upravit a zkopírovat jako text
2. naklikat po jednotlivých záznamech a hromadně aplikovat na domény

Jistým usnadněním by mohlo být i zadávání jednotlivých řádků v textové podobě (tj. jedno tlačítko přidat záznam) a následně hromadná aplikace na domény.

Textová podoba by mohla být podobně jako to prezentuje příkaz DIG, např.;
`*.wedos.cz 300 IN A 89.221.213.80`

Momentálně musím do DNS, vyberu typ záznamu, vložím, toto opakuju pro každý záznam a každou doménu.
Například u MX záznamů různých mailer služeb, které klient občas požaduje, to je dosti zdlouhavé.

Nehledě k tomu, že pokud člověk kupuje třeba 10 domén najednou, tak se ukliká k smrti 🙂

Děkuji za zvážení a přeju krásný den 🙂

Dobrý den,

děkujeme za návrh. Jednodušší editaci a hromadné úpravy záznamů by se nám také líbili a určitě by to usnadnilo práci. Uvidíme co se s tím dá dělat, podobný požadavek již na seznamu máme.
Záznamy můžete hromadně importovat v BIND formátu viz.:
https://kb.wedos.com/cs/dns/wedos-dns/wedos-dns-import-dat/
Co se týče editace, mazání atd., pak určitě doporučuji vyzkoušet i naše WAPI, kde můžete takové úkony zautomatizovat
https://kb.wedos.com/cs/kategorie/wapi-api-rozhrani/

Dobrý den. Poprosil bych o opakování spárování platby a zálohového dokladu. Sem tam se mi stane, že hned opakuji (po útratách) dobití kreditu a udělám převod (mám banku s šablonou otevřenou v druhé záložce prohlížeče) a až pak si uvědémím a doplním zálohový doklad. Převod FIO na FIO účet je rychlý a díky otočenému postupu se nepropojí doklad s dřívější příchozí platbou. Chtělo by to aspoň za hodinu udělat druhý pokus spárování. Stalo se mi to znovu zrovna teď. Před pár měsíci, kdy jsem to také takto udělal, mě po několika dnech od vás kontaktovali zda spárovat nebo poslat peníze zpět. Tedy zbytečně to pak vytěžuje vaši podporu nebo řešitele fakturací a já musím řešit novou platbou abych měl kredit dříve a čekám co bude se zatoulanými penězi 🙂

Uvítal bych telefonickou linku pro uživatele, kteří potřebují pouze užívat službu za kterou platí a ne trávit čas na internetu pomocí formulářů s výsledkem 0.

0

Dobrý den, při zkoumání wedos CD jsem narazil na grafický problém u modulu kalendáře, kdy při výběru data u nově zadávané události se „uřízne“ kousek náhledového kalendáře – viz. přiložený obrázek. Zobrazováno v Google Chrome ver. 88.0.4324.104.

Několik chyb, které se projevovaly ještě před měsícem, se zřejmě podařilo opravit (např. chybová stránka po odhlášení, nebo opakované obnovování stránek z důvodu „chyby při načtení“). Jak dlouho ještě poběží Wedos CD v testovacím provozu? V případě uvolnění do „ostrého“ provozu dojde k vymazání všech dat? Má vůbec smysl nyní začít nyní využívat wedos CD, když jako jedno z prvního, co si člověk přečte je, že může být obsah vymazán. Předem díky za info.

Role: Zákazník
TT61740 publikoval nový komentář 14. 2. 2021

Dobrý den, kalendář by měl být v pořádku. V chrome ani firefoxu se chyba neprojevila. Můžete nám prosím poskytnout bližší informace, pokud chybu vidíte?

Dobrý den, jak jsem popsal již v prvním příspěvku – po spuštění modulu Kalendáře a klepnutí na tlačítko nová událost se po klepnutí do data zobrazí modální okno pro výběr data a to je oříznuto viz. vložený obrázek. Stejně tak tlačítko pro „schování panelu“ – tedy 3 rovnoběžné čáry, zasahují do kalendáře – je jakoby nad textem kalendáře, nad položkami. V měsíčním přehledu bych také doporučil graficky oddělit jednotlivé dny nejen vertikálními čarami, které již jsou, ale také horizontálními. Zdravím, T.

Prohlížíte 1 ze 33 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.