Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!

Doporučené21.07K zhlédnutíZákaznická administracenápady wedos
1

Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?

Máte nápad na zlepšení?

Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?

Napište nám do komentáře.

MZ61249 Odpověděl na otázku 8. 10. 2024
0

Hromadné prodloužení domén & zálohová faktura

Chtěl jsem vyzkoušet hromadnou platbu pomocí zálohové faktury, proces by snesl dvě vylepšení v těchto úkonech:

  1. Očekával bych zobrazení ceny za registraci už v kroku „Domény – prodloužení – krok 2/3“. Teď musí uživatel kliknout na „Pokračovat“, aby se dozvěděl, že nemá na zálohovém účtu X korun, kde X je částka k zaplacení.
  2. Při vytváření zálohové faktury „Zálohový účet – zálohové faktury“ musí zadat uživatel částku bez DPH v celých korunách, ta se ale v dalším kroku upraví, aby výsledná částka s DPH byla v celých korunách, uživatel je vyzván, aby opravenou částku potvrdil.
    Mám si teda spočítat, kolik musím poslat bez DPH, aby mi to vyšlo zhruba k částce z kroku 1. A to číslo potom ještě systém trochu opraví.
    Tak to jsem brečel :).
    Prostě mě nechte tam zadat částku, kteréóu po mně chcete zaplatit, nebo povolte zadání čísla i s haléři (spočítám si sám, kolik má být částka bez DPH, aby s DPH vyšlo celé číslo), nebo ještě líp mě z kroku 1 prosím umožněte rovnou založit tu fakturu s předvyplněnou správnou částkou.
Role: Zákazník
RM130195 Edited comment 20. 9. 2021
Prohlížíte 1 ze 47 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.