Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!

Doporučené9.86K zhlédnutíZákaznická administracenápady wedos
1

Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?

Máte nápad na zlepšení?

Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?

Napište nám do komentáře.

RB200369 Odpověděl na otázku 30. 5. 2022

Dobry den,
chtel jsem u Vas zacit registrovat domeny, ale:

1) stejna cena jako muj stavajici registrator
2) neumite ACME DNS-01

Neslo by s tim do budoucna neco udelat?
Dekuji

Dobrý den,
ocenil bych editor DNS záznamů v textové podobě (kde bych editoval všechny najednou). Ano, souhlasím, že přidáváním jednotlivých záznamů a jejich validací před vložením se zajistí jistá blbuvzdornost, nicméně situace je taková;

Mám u Vás n spokojených domén. Rád bych na nich hromadně nastavil DNS. NS u Vás mám, ale záznamy bych chtěl buďto
1. upravit a zkopírovat jako text
2. naklikat po jednotlivých záznamech a hromadně aplikovat na domény

Jistým usnadněním by mohlo být i zadávání jednotlivých řádků v textové podobě (tj. jedno tlačítko přidat záznam) a následně hromadná aplikace na domény.

Textová podoba by mohla být podobně jako to prezentuje příkaz DIG, např.;
`*.wedos.cz 300 IN A 89.221.213.80`

Momentálně musím do DNS, vyberu typ záznamu, vložím, toto opakuju pro každý záznam a každou doménu.
Například u MX záznamů různých mailer služeb, které klient občas požaduje, to je dosti zdlouhavé.

Nehledě k tomu, že pokud člověk kupuje třeba 10 domén najednou, tak se ukliká k smrti 🙂

Děkuji za zvážení a přeju krásný den 🙂

Dobrý den,

děkujeme za návrh. Jednodušší editaci a hromadné úpravy záznamů by se nám také líbili a určitě by to usnadnilo práci. Uvidíme co se s tím dá dělat, podobný požadavek již na seznamu máme.
Záznamy můžete hromadně importovat v BIND formátu viz.:
https://kb.wedos.com/cs/dns/wedos-dns/wedos-dns-import-dat/
Co se týče editace, mazání atd., pak určitě doporučuji vyzkoušet i naše WAPI, kde můžete takové úkony zautomatizovat
https://kb.wedos.com/cs/kategorie/wapi-api-rozhrani/

Dobrý den. Poprosil bych o opakování spárování platby a zálohového dokladu. Sem tam se mi stane, že hned opakuji (po útratách) dobití kreditu a udělám převod (mám banku s šablonou otevřenou v druhé záložce prohlížeče) a až pak si uvědémím a doplním zálohový doklad. Převod FIO na FIO účet je rychlý a díky otočenému postupu se nepropojí doklad s dřívější příchozí platbou. Chtělo by to aspoň za hodinu udělat druhý pokus spárování. Stalo se mi to znovu zrovna teď. Před pár měsíci, kdy jsem to také takto udělal, mě po několika dnech od vás kontaktovali zda spárovat nebo poslat peníze zpět. Tedy zbytečně to pak vytěžuje vaši podporu nebo řešitele fakturací a já musím řešit novou platbou abych měl kredit dříve a čekám co bude se zatoulanými penězi 🙂

0

Uvítal bych zlepšení zákaznické podpory. Když byl chat bylo to alespoň to nejmenší co jste mohli pro zákazníky udělat, když už není telefonická podpora. Teď jak jste to zredukovali jen na forum, to je velká slabota. Odrazuje to některé klienty, kterým dělám weby a chtějí doporučit hosting. Tak pak volí raději např. web4U, kde je tel. podpora.

Role: Zákazník
RB200369 publikoval nový komentář 30. 5. 2022

Dobrý den,
chat je stále dostupný 24/7. Proklik najdete skrze ikonu u konkrétní služby popř. přímo na https://www.wedos.cz/zakaznicka-podpora
https://help.wedos.cz/otazka/chat-je-zruseny/14684/

Tak jinak, udělat to přehlednější, aby se člověk dostal na chat hladčeji. Teď to na mě někdy působí, že to je schválně tak komplikované, že než to člověk najde, tak ho to odradí a zadá textový dotaz.

Prohlížíte 1 ze 25 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.