Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!
Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?
Máte nápad na zlepšení?
Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?
Napište nám do komentáře.
51 Answers
Dobrý den, je to takto udělané záměrně. Dříve jsme to měli oddělené, ale moc to nefungovalo. Vedení bylo zaplaveno věcmi, co by měla řešit zákaznická podpora a docházelo k velkým prodlevám. Proto jsme to udělali obráceně. Zákaznická podpora je vyškolena, aby požadavky předávali na oddělení kam patří podle obsahu požadavku. Pokud máte návrh přímo pro vedení, tak to předají.
V přípravě je ticketovací systém, díky němu uvidíte, kdo a kdy ticket řešil, případně na jakém oddělení je. Plánujeme také oddělit formuláře pro zadání ticektu pro podporu/techniky a obchod.
Dobrý den, docela hodně mi vadí, že když se přihlašuji do administrace wordpressu a vykočí vyskoří wedos stránka s captcha, že je v angličtině. Provozuji české stránky, v českém jazyce a proto bych byl rád i kdyby tyto stránky s captcha byly v češtině.
Zdravím, nešlo by přidat volbu náhledu pro příspěvek (příp. komentář) na fóru? Mám pocit, že to rozhodně není WYSIWYG a výsledná podoba příspěvku je mnohdy jiná, než jak ji autor zamýšlel. Docela nepříjemné. Ani opravit se není možné.
Zřízeni emailu na doméně a propojení s G suit, děkuji
Asi to dál přestanu komentovat… 😀
Jen doplním, že chyba 503 se stále vyskytuje při pokusu o přístup na https://www.vedos.cz (https://vedos.cz funguje OK), konkrétně přistupuju z českého IPv6 rozsahu (AS25424).