Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!
Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?
Máte nápad na zlepšení?
Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?
Napište nám do komentáře.
47 Answers
Dobrý den, pro nemáte akutální instalace WP a Prestahop, dnes kdy je takové minimun PHP 7,4 ?
Dobrý den, docela hodně mi vadí, že když se přihlašuji do administrace wordpressu a vykočí vyskoří wedos stránka s captcha, že je v angličtině. Provozuji české stránky, v českém jazyce a proto bych byl rád i kdyby tyto stránky s captcha byly v češtině.
Zdravím. Vidím v kódu help.wedos.cz následující řádek:
Ale server delistuj.cz nemá A ani AAAA záznam, JS skript se nemá z kama načíst. Možná záměr? Nebo nějaký pozůstatek? 😉
Dobrý den, díky za info, předávám.
Dobrý den,
na stránce https://www.wedos.com/cs/kontakty/ jsem se rozhodl kontaktovat vedení společnosti, ale vypadá to, že používáte stejný formulář pro více oblastí – obchodní, fakturační, doménové oddělení i kontakt na vedení. Je to záměr nebo chyba? Když chci kontaktovat vedení společnosti, rozhodně to neznamená, že chci posílat zprávu tomu, kdo zrovna sedí na podpoře… Nemyslíte?
S pozdravem
MZ
Dobrý den, je to takto udělané záměrně. Dříve jsme to měli oddělené, ale moc to nefungovalo. Vedení bylo zaplaveno věcmi, co by měla řešit zákaznická podpora a docházelo k velkým prodlevám. Proto jsme to udělali obráceně. Zákaznická podpora je vyškolena, aby požadavky předávali na oddělení kam patří podle obsahu požadavku. Pokud máte návrh přímo pro vedení, tak to předají.
V přípravě je ticketovací systém, díky němu uvidíte, kdo a kdy ticket řešil, případně na jakém oddělení je. Plánujeme také oddělit formuláře pro zadání ticektu pro podporu/techniky a obchod.
Při problémech se stabilitou přihlášení zkuste nejprve změnit prohlížeč, případně zařízení/síť (např. mobilní data).
Technické dotazy prosím posílejte přes rozhraní položení dotazu.