Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!
Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?
Máte nápad na zlepšení?
Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?
Napište nám do komentáře.
47 Answers
Dobrý den,
měl bych jeden nápad na zlepšení instalátoru aplikací. Vám to zabere jen pár sekund, nám to ušetří spoustu času a hlavně nervy – https://help.wedos.cz/otazka/instalator-aplikaci-pozadavky-na-heslo/62039/
Děkuji.
Dobrý den,
když se chci přihlásit do služby Wedos CD, je po mně požadováno přihlášení skrze Wedos ID. Přihlašovací stránka je ve slovenštině a nelze ji přepnout do češtiny.
Po přihlášení mám pak stený problém jako uživatel výše – nezobrazují se ikony
je možné, že problém způsobuje server.css – 55. řádek
#filestable tbody tr, table thead th { background-color: #fafafa; }
Tip na zlepseni.
Mam u vas jednu website ve free rezimu. Krasne jste mi poslali email o nutnosti prodlouzit sluzbu, ale bylo to docela slozite najit.
- Login do zakaznickeho centra
- (v levem menu neni website) Hostingove sluzby (nahore)
- Website
- (vlevo je ted nastaveni expirace sluzby…coz je matouci protoze to neslouzi k prodlouzeni) klik na nazev (nikoli na domenu)
- Ted pro zmenu neuvidite prodlouzeni nekde uprostred kde celou dobu klikate ale musite do leveho menu na Prodlouzeni
- Prodlouzit
Reseni: soucasti emailu by mohl byt odkaz primo do administrace do sekce kde to lze prodlouzit (pokud nechcete prodluzovat jen kliknutim na tlacitko v emailu „Prodlouzit o 1 rok“)
Uvítal bych zlepšení zákaznické podpory. Když byl chat bylo to alespoň to nejmenší co jste mohli pro zákazníky udělat, když už není telefonická podpora. Teď jak jste to zredukovali jen na forum, to je velká slabota. Odrazuje to některé klienty, kterým dělám weby a chtějí doporučit hosting. Tak pak volí raději např. web4U, kde je tel. podpora.
Kkdyž chci použít prohlížec Google chrome, tak se můžu přihlásit, prý jsem změnila prohlížeč. Ale já chci používat Chrome, vyhovuje mi nejvíc ze všech. proč nejde používat?
Jakým způsobem je možné se napojit na podporu. Fakt to nemůžu najít. Co se dělá, když je něco špatně na webu? Kde se sežene ta podpora 24/7? A´t hledám jak hledám, tak je tu jen idiotský robot.!!!!!
- Zejména by to chtělo nějaký skutečně funkční a neukrytý způsob jak nahlásit výpadek služeb – konkrétně právě teď VPS ON server je zaseklý a pomocí rozhraní OpoenNebula se podařilo ho zastavit, ale už není dostupné tlačítko pro jeho opětovné spuštění.
- Před několika měsící jste propagovali dvoufaktorovou autentizaci, kterou ale potom nebylo možné zapnout – problém později potvrdila i technická podpora. Po stisknutí tlačítka po zaslání SMS zprávy se zobrazila stránka s chybovým hlášením.