Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!

Doporučené16.55K zhlédnutíZákaznická administracenápady wedos
1

Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?

Máte nápad na zlepšení?

Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?

Napište nám do komentáře.

MZ61249 Odpověděl na otázku 24. 4. 2024
1

Zdravím, nešlo by přidat volbu náhledu pro příspěvek (příp. komentář) na fóru? Mám pocit, že to rozhodně není WYSIWYG a výsledná podoba příspěvku je mnohdy jiná, než jak ji autor zamýšlel. Docela nepříjemné. Ani opravit se není možné.

PŘ140434 publikoval nový komentář 3. 11. 2020
0

Dobrý deň,

posledný mesiac/dva som zaznamenal z viacerých webhostingov problém s odosielaním emailov cez SMTP. Potrebujem fungovať na porte 587, no veľmi často email odosielá veľmi dlho (aj cez 20 sec, čím nám padne appka). Server máme mimo Wedos siete.

Role: Zákazník
JŠ255861 publikoval nový komentář 27. 11. 2020
0

Dejte prosím do pořádku certifikáty u SMTP serveru, v detailu domény je:
wes1-smtp-stnd.wedos.net a když jej použiji, tak outlook hlásí že certifikát je vystaven pro jiný server (*.m0.wedos..) a musím použít wes1-smtp.wedos.net (dle návodu z tohoto fóra) a pak vše funguje. Takže buď opravit certifikát nebo to co se zobrazuje v detailu domény.

Role: Zákazník
JF73942 publikoval nový komentář 17. 12. 2020
0

Dobrý den, chci nahlásit chybu. Při zřízení služby wedos disk (zdarma k NoLimit webhostingu) mi přišel email informující o zřízení. V emailu bylo heslo, atd., také zde byl odkaz na „znalostní bázi“, ovšem v odkazu není https, ale hhttps. Jedná se o drobnost.

Role: Zákazník
PŘ140434 publikoval nový komentář 13. 1. 2021
0

Dobrý den, při zkoumání wedos CD jsem narazil na grafický problém u modulu kalendáře, kdy při výběru data u nově zadávané události se „uřízne“ kousek náhledového kalendáře – viz. přiložený obrázek. Zobrazováno v Google Chrome ver. 88.0.4324.104.

Několik chyb, které se projevovaly ještě před měsícem, se zřejmě podařilo opravit (např. chybová stránka po odhlášení, nebo opakované obnovování stránek z důvodu „chyby při načtení“). Jak dlouho ještě poběží Wedos CD v testovacím provozu? V případě uvolnění do „ostrého“ provozu dojde k vymazání všech dat? Má vůbec smysl nyní začít nyní využívat wedos CD, když jako jedno z prvního, co si člověk přečte je, že může být obsah vymazán. Předem díky za info.

Role: Zákazník
TT61740 publikoval nový komentář 14. 2. 2021
0

Dobrý den,

Rád bych do budoucna uvítal možnost ovládání Webhostingu pomocí API (WAPI). Chápu, že to asi není jednoduché, ale určitě zrealizovatelné. Určitě by to pomohlo více lidem, než jen nám.

Děkuji a přeji hezký zbytek dne,

Matěj Marek

Role: Zákazník
MV270050 Edited comment 26. 3. 2021
0

Zdravím, nešlo by na tomto fóru u příspěvku ukazovat i čas? Ne jen den, měsíc a rok. 🙂

PŘ140434 publikoval nový komentář 10. 3. 2021