Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!

Doporučené17.39K zhlédnutíZákaznická administracenápady wedos
1

Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?

Máte nápad na zlepšení?

Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?

Napište nám do komentáře.

MZ61249 Odpověděl na otázku 24. 4. 2024
0

Dobrý den,

po přepnutí zobrazení souborů „v mřížce“ se ztratily náhledy/ikony. Zkoušel jsem i vyčistit cache prohlížeče a stále zůstalo stejné, viz. níže screenshoty. U toho druhého je myší najeto na soubor „Birdie“, v takovém případě se náhled zobrazí, jinak jsou pole prázdná.

Zdravím,

T.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 20. 5. 2021
0

Dobrý den, měl bych návrh, bylo by dobré, kdyby bylo u webhostingu počítadlo přenesených dat.

Role: Zákazník
admin Změnil status na publikováno 16. 5. 2021
0

Zdravím Vás. Podnět k zlepšení:

Jednotlivé nastavení emailové schránky pro každý formulář zvlášť.

Potřebovali bychom mít více kontaktních formulářů s možností odeslání na různé emailové schránky v rámci jednoho webu. Současné hromadné nastavení pro celý web – 1 emailová schránka je proto nevyhovující.

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 27. 4. 2021
0

Bude možnosť u VPS zapnúť Geo IP ochranu?
Napríklad aby router nepustil k servru požiadavky z ázie, afriky, južnej ameriky.

Role: Zákazník
JG2 publikoval nový komentář 22. 3. 2021
0

Zdravím, nešlo by na tomto fóru u příspěvku ukazovat i čas? Ne jen den, měsíc a rok. 🙂

PŘ140434 publikoval nový komentář 10. 3. 2021
0

Dobrý den,

Rád bych do budoucna uvítal možnost ovládání Webhostingu pomocí API (WAPI). Chápu, že to asi není jednoduché, ale určitě zrealizovatelné. Určitě by to pomohlo více lidem, než jen nám.

Děkuji a přeji hezký zbytek dne,

Matěj Marek

Role: Zákazník
MV270050 Edited comment 26. 3. 2021
0

Dobrý den, při zkoumání wedos CD jsem narazil na grafický problém u modulu kalendáře, kdy při výběru data u nově zadávané události se „uřízne“ kousek náhledového kalendáře – viz. přiložený obrázek. Zobrazováno v Google Chrome ver. 88.0.4324.104.

Několik chyb, které se projevovaly ještě před měsícem, se zřejmě podařilo opravit (např. chybová stránka po odhlášení, nebo opakované obnovování stránek z důvodu „chyby při načtení“). Jak dlouho ještě poběží Wedos CD v testovacím provozu? V případě uvolnění do „ostrého“ provozu dojde k vymazání všech dat? Má vůbec smysl nyní začít nyní využívat wedos CD, když jako jedno z prvního, co si člověk přečte je, že může být obsah vymazán. Předem díky za info.

Role: Zákazník
TT61740 publikoval nový komentář 14. 2. 2021